4.7.12

My Food Funnies!

Πολλές φορές τα παιδάκια για να φάνε χρειάζονται διάφορα αξεσουάρ που να συνδυάζουν και το παιχνίδι.
Βρήκα αυτές τις πανέμορφες ιδέες για να σας δείξω και πιστεύω να φανούν χρήσιμες σε σας τους γονείς και όχι μόνο!

Παιδικά πιατάκια με φατσούλες για να ξεκινήσει η μεταμόρφωση:







Σετ εκσκαφέων για να πιάσουν τα έργα τόπο: 









Puzzle your toast για να κάνουν κέφι με το τοστ τους:










Το αλατοπίπερο μαγικό ραβδάκι για να δώσουν νότες παραμυθιού:












Είμαι σίγουρη θα τα λατρέψουν!! Τι λέτε?

πηγή: spoonsisters.com

29 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα ειδικά για τον γιο μου που συνέχεια για να φάει κατι θέλει να κρατάει.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μια χαρά, χιχι... Φαντάζομαι τον μικρό σου να παίζει με αυτούς τους εκσκαφείς! χιχι.. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ πρωτοτυπες και αστειες ιδεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά όλα! Ειδικά οι εκσκαφείς και τα πιατάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και μένα οι εκσκαφείς είναι η αδυναμία μου! χι χι

      Διαγραφή
  4. εγώ γιατί τα θέλω για εμένα????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία!!το σετ εσκαφέων και το παζλ φοβερές ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω οπωσδήποτε τα μαγικά ραβδάκια για το αλατοπίπερο!!!!!!
    Για μένα εννοείται..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή μου σε ευχαριστούμε για τις ιδέες (η κόρη μου μόνο με κόλπα τρώει) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βάσω μου, χαίρομαι όταν οι ιδέες που παρουσιάζω είναι χρήσιμες.. :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Αν θα τα λατρψουν?
    Εδω τα αγαπησα εγω... με βλεπω να τρωω με εξκαφεα απο τουδε και στο εξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες ιδέες! Σίγουρα θα τα λατρέψουν! Ποιο παιδάκι θα μπορούσε να αντισταθεί??? :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα μου..Ναι τελικά έχουν απήχηση σε μικρά και μεγάλα παιδάκια χιχιχ.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Αχ μου άρεσαν πάρα πολύ σου λέω!! αυτά τα εργαλεία πιρουνάκια και τα παζλ τοστ τα θέλω ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. fantastiko! eidika t puzzle


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι να πω! ειναι παρα πολυ ωραιες ιδεες! μπραβο για το ρεπορταζ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι υπέροχα! Μέχρι κι εγώ τα ζήλεψα χιχιχι:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερές ιδέες!!!!! Μήπως ξέρεις που μπορούμε να βρούμε τα παζλ για το ψωμί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω! Θα μπεις στο site που αναφέρω ως πηγή spoonsisters.com, έχει πολύ όμορφα πραματάκια!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...