4.1.13

Oh this? Last year!

Λοιπόν που λέτε, άργησα πολύ να κάνω αυτή την ανάρτηση, αλλά τώρα με τις γιορτές πιστεύω έχω μια καλή δικαιολογία!
Έλαβα το δωράκι μου πριν κάτι μέρες από το διαγωνισμό της Βικούλας! {http://vickymarple.blogspot.gr/}

Τα eye-slices ... δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη μιας και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετό καιρό.. είναι μεν ευεργετικά, μιας και δροσίζουν απευθείας και  τονώνουν την περιοχή των ματιών, αλλά γλιστράνε πολύ στα μάτια από την άλλη!!! Μήπως κάτι δεν κάνω σωστά?





















και ένα δωράκι έκπληξη από τη Βικούλα που πραγματικά δεν περίμενα!!!

















Ωραία και τα eye-slices δε λέω, αλλά το κραγιόν το έχω ερωτευθεί! Συνέχεια αυτό φοράω! Είναι και ενυδατικό και έχει και ένα τέλειο κοραλλί χρώμα!

Βικούλα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

20 σχόλια:

  1. Evonita Γεια σας, πρώτα απ 'όλα να σας ευχαριστήσω για την προσθήκη σας και να σχολιάσουν στο blog μου, είναι πολύ σημαντικό γνώμη σας, ρε παρατήρησα το blog σας και είναι ενδιαφέρον αυτό που μετά, χαιρετισμούς και να έχουν ένα καλό ξεκίνημα για το έτος εσάς και την οικογένειά σας, Ελπίζω ότι αυτό μεταφράζεται καλά και χαιρετισμούς από το Μεξικό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία εύχομαι! :) Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το νέο έτος! Υπέροχα τα δωράκια που σου ήρθαν, ελπίζω να τα χαρείς! Το κραγιόν ειδικά είναι τέλειο απ ότι φαίνεται! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ελενίτσα! Σε ευχαριστώ πολύ!!! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Οι φετούλες ομορφιάς θα σου αρέσουν πολύ! Έχω έτοιμασει σχετική αναφορά που θα τη δημοσιεύσω σύντομα!!!
    Με γεια σου και πάντα τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά μου γλιστράνε, χα χα!! Θα περιμένω να τη διαβάσω!!! :) φιλάκια πολλά!!! ευχαριστώ πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Evonita!! Ευχομαι το 2013 να φέρει μόνο χαρές στη ζωή σου!! Τέλεια τα δωράκια σου, να τα χαίρεσαι και πάντα τυχερή να είσαι! Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασιλικούλα μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! :) Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ κατάλαβα τον έρωτά σου για το κοραλλί κραγιόν! Κι εγώ θα έλιωνα..........
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, αχ χαίρομαι που με νιώθεις! μα δεν είναι έρωτας αυτό το κοραλλί χρώμα?? :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Πάντα τέτοια τυχερούλα!
    Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το κραγιόν!! Όσο για τα eye-slices δεν έχω ιδέα τι είναι! χαχαχα έχω μείνει πολύ πίσω ε; Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τέλειο πραγματικά!!! με πέτυχε στο γούστο η Βικούλα! :) Είναι επιθέματα κρυογέλης!! ανακουφίζουν τα μάτια, αναζωογονούν και μειώνουν τις ρυτίδες!! Μπες στης Βικούλας να μάθεις περισσότερα ή ακόμα και σε άλλα beauty blogs!! Είναι και πολύ δροσερά!! Θα σου αρέσουν πιστεύω! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ελειπα και τώρα είδα την ανάρτηση, χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσαν!!! Καλή χρονιά και δημιουργική, Ευάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Βικούλα μου! Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Τα λάτρεψα! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. χαχα! Μου αρέσει πολύ ο τίτλος σου Εύη!!! Με γεια τα καινούρια σου δωράκια!! Καλοχρησιμοποιήτο το πρώτο και καλοφόρετο το δεύτερο!!! Ειδικά αφού σου αρέσει κιόλας τόσο πολύ!! :)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χα χα.. Ευχαριστώ Χριστινάκι μου!!! Ναι το κραγιόν είναι all the money!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...