29.5.13

Καλό καλοκαίρι!

Να'μαι κι εγώ μετά από τόοοοοοοσο καιρό απουσίας! 
Και θα αναρωτιέστε τι απέγινα πιστεύω... Τι άλλο? Βρήκα δουλειά!!! Επιτέλους! 
Εποχιακή δουλειά μεν, αλλά δε με πειράζει καθόλου. 
Και έτσι χρόνος γιοκ!
Αυτό που μου λείπει είναι τα νέα της μπλογκογειτονιάς, που σίγουρα έχω χάσει άπειρα από αυτά.
Δεν υπόσχομαι, μιας και πάντα τηρώ πάντα τις υποσχέσεις μου και δε θέλω αυτή τη φορά να παρακλείνω.
Θα κλείσω με ένα καλό καλοκαίρι σε όλους σας και όποτε θα ξεκλέβω λίγο χρόνο θα σας γράφω και θα διαβάζω ότι μπορώ.
















Φιλάκια πολλά!
 

57 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που βρήκες είναι πραγματικά πολύτιμη!
    Love from chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάρα μου, μπράβο!!!
    Καλά να περνάς πάντα!!!
    (Όταν ξεκλέψεις λίγο χρόνο ΕΔΩ είναι δημοσιευμένο το δωράκι σου!!!)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κουκλίτσα μου!!!
    Have fun!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα νέα σου!!!Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπράβο!να περάσεις ένα όμορφο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την άσωτη! Αλλά καλός ο λόγος της απουσίας σου!
    Συγχαρητήρια!
    Σημασία έχει ότι είσαι καλά και προοδεύεις!
    Εύγε!
    Καλό καλοκαίρι λοιπόν! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ήξερα πως θα ήταν για καλό η απουσία σου! Να περνάς όμορφα κορίτσι μου και να ονειροπολείς.. μη ξεχνιόμαστε! Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο Ευη, συγχαρητηρια!
    Καλο καλοκαιρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κορίτσι μου. Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελικα ολοι παθαμε θερινη μπλογκο ναρκη για αλλους λογους ο καθένας μας
    το καλο ειναι οτι βρηκες δουλεια
    μη στεναχωριεσαι ολοι θα γυρισουμε καποια στιγμη σαν ετοιμοι απο καιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι τόσο πολύ που βρήκες δουλειά που δεν με νοιάζει καθόλου αν θα περνάς να μας δεις...
    Εμείς εδώ θα είμαστε και θα περιμένουμε όποτε έχεις χρόνο να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Εύη μου!!! Ευχάριστα τα νέα σου! Χαίρομαι που βρήκες δουλειά. Να σαι καλά!! Καλό καλοκαίρι! :)) Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσάκι μου, μας έλειψες!
    Ας όψεται που είναι καλός ο λόγος... :-)
    Συγχαρητήρια για την νέα σου δουλειά! Ελπίζω να μην μείνει εποχιακή αλλά να γίνει all year round!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο!! Καλό καλοκαίρι και σε σένα.. Ελπίζω να πάνε όλα τέλεια :)
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο εύη,επιτέλους κάποιος βρήκε δουλειά! Μας έλειψες πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Εύα μου για τη δουλειά!...
    Καλό καλοκαίρι και σε εσένα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντε βρε Ευακι,επιτελους!!!συγχαρητηρια για την δουλεια!!!ας ειναι και εποχικη!Καλο καλοκαιρι!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. συγχαρητήρια για την δουλειά! άντε και στα δικά μας οι "ελεύθερες" χίχί σε αναζήτηση εργασίας εγώ ;)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλάκια Ευάκι, μια χαρά είσαι εκεί :)
    Πάντα μου άρεσαν οι καλοκαιρινές δουλειές,
    τα συνδυάζεις όλα μαζί !! Καλά να περνάς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλο καλοκαίρι σου εύχομαι και με το Καλο η δουλίτσα. Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό καλοκαίρι και συγχαρητήρια για την δουλειά. Ξέρω πόσο πολύ το ήθελες και σου εύχομαι τα καλύτερα.Φιλάκια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλή αρχή και συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!! Καλό καλοκαίρι!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ χάρηκα για τη δουλειά σου! Καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και πάνω που αναρρωτιώμουν που είσαι...Καλή δουλειά και καλό καλοκαίρι, φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά να περνάς, να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλό καλοκαίρι Εύη μου!!Σέ χάσαμε!!Συγχαρητήρια γιά τήν δουλειά σου!!Νά περνάς καλά!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εύη μου συγχαρητήρια για την δουλειά σου! Ελπίζω να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό καλοκαίρι!!!Καλή δουλειά εύχομαι και να περνάς τέλεια!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό καλοκαίρι, να δουλέψεις με κέφι , να περάσεις καλά και να κερδίσεις όσα θές για να απολαύσεις το χειμώνα, Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλως τηνα! Και καλη δουλεια, και καλό καλοκαρι ευχομαι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ καλά τα νέα σου, νά' σαι καλά και μην αγχώνεσαι.. όποτε μπορείς, εμείς δεν παρεξηγούμε... Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαίρομαι πολύ για σένα!!
    Εμείς εδώ θα είμαστε... μην ανησυχείς!
    Καλό καλοκαίρι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μπράβο... χαίρομαι... θα μας βρεις εμάς... όλα καλά να πάνε στην ζωή σου.. και θα τα λέμε! καλό ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχάριστα τα νέα σου! Να'σαι καλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο, Εύη μου! Καλό καλοκαίρι και όλα να σου πηγαίνουν καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους από καρδιάς!!!! Πόσο πολύ μου λείψατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κουκλάρα μου γλυκιά ήμουν σίγουρη πως βρήκες δουλεία και έτσι δεν αγχώθηκα καθόλου!!! Πάνω που θα σου έγραφα να δω πως είσαι, διάβασα την ανάρτησή σου!!!!
    Να περνάς πάντα υπέροχα και να σου συμβαίνουν μόνο όμορφα πράγματα!!!!
    Σου στέλνω γλυκά ζεστά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εύηηηηηη εύγε παιδί μου! Χαίρομαι! Μη μας ξεχνάς όμως ε! Καλό καλοκαίρι και καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπράβο κοριτσάκι μου! Καλό ξεκίνημα, αν και ήδη έχει περάσει αρκετός χρόνος για την προσαρμογή. Καλή συνέχεια λοιπόν και θα περιμένουμε όταν ξεκλέβεις χρόνο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλό καλοκαίρι!!!ευχάριστο και ανέμελο!!!Ευχομαι τα καλύτερα για την νέα σου δουλειά και ελπίζω να 'εχει μακροχρόνια συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. κοριτσάκι μου συγχαρητήρια!!!!!και εγώ έχω να μπω πολύ καιρό αλλά σας διαβάζω...φιλιά πολλα να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συγχαρητήρια για τη νέα δουλειά!
    Καλά να περνάς!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευη μου είμαι νέο σου μέλος!κι απο μένα συγχαρητήρια για τη νέα δουλειά!και για το μπλόγκ σου φυσικά!!σε περιμένω και στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό καλοκαίρι και συγχαρητήρια για τη νέα σου δουλειά! Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αρκεί που βρήκες δουλειά! χρονο όποτε βρείς,θάμαστε εδώ να σε περιμένουμε.
    Να περνάς καλά και όσο μπορείς απολαυστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kαλώς ήρθες πίσω καλή μου Ευούλα!
    Μπράβο για τη δουλίτσα σου, συγχαρητήρια! Χαίρομαι που σε ακούω έτσι κεφάτη! :)

    (Να ξέρεις την τσαντούλα μας την έχω κυκλοφορήσει πολύ και την αγαπώ <3 Φιλιά πολλά!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μην τα συζητάς καθόλου!! Μπράβο για τη δουλειά σου! Και εμείς εδώ είμαστε! Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γεια σου Εύα μου! Πολλά πολλά μπρ;aβο για τη δουλειά σου!!! Πόσο χαίρομαι για σένα!Εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις και να έχεις ένα υπέροχο μαγευτικό καλοκαιράκι! Πολλά πολλά φιλούθκια :) xxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αχ πολύ σημαντικός λόγος η δουλειά! Θα σε περιμένουμε! Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ευούλα μου πολυ ευχαριστήθηκα που ήρθες κι εσύ από μένα..βέβαια ήρθες σε μέρα που είχα τα βραβεία όταν θα έχεις τον χρόνο και την διάθεση μπορείς να διαβάσεις τα ποιήματά μου!!αύριο θα έχω το "μπλε φεγγάρι"..θα σε παρακολουθώ κι εγώ..χαίρομαι που θα τα λέμε!!ευχαριστώ για το σχόλιο και καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ ωραία νέα! Συγχαρητήρια Εβονίτα! Αν η φωτό είναι από το μέρος που δουλεύεις τότε είσαι διπλά τυχερή... Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αν και λείπεις ... δε μπορεί μια ματιά θα την ρίχνεις στις μπλοκογειτονιές. Ε! Σου έχω ένα βραβειάκι :)
    http://styllia.blogspot.gr/2013/06/awards-for-today.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Fancy You Αυγούστου, η evonita! ;)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα!Εύχομαι να είσαι καλά!Πέρασα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ωωωω, κι εμείς λέγαμε τι απέγινε αυτό το κορίτσι. Αφού λοιπόν η απουσία σου ήταν για καλό... καλή δύναμη και καλή αρχή στη νέα δουλειά. Φιλάκια. Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ!!!! Θα τα λέμε όποτε έχω χρόνο, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...