13.1.14

Κάτι από Χριστούγεννα...

Γλυκιά ανάμνηση τα Χριστούγεννα...
Αν και πέρασα πολύ ήσυχα γενικά τις γιορτές και κάποιες στιγμές άρρωστη, δεν έχω παράπονο. 
Ήταν γεμάτες οι μέρες των γιορτών! 
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά το ρεβεγιόν έγινε στο σπίτι της αδερφής μου με ένα λιτό στολισμό τραπεζιού από εμένα...
Μια μεγάλη γυάλα γεμάτη καρύδια και μέσα ένα κεράκι να φωτίζει.. τα μαχαιροπίρουνα με την πετσέτα δεμένα με σπάγκο παρέα με ένα κομμάτι φρεσκοκομμένου δεντρολίβανου από τον κήπο μας...



















Το φαγάκι μας χοιρινό στον ξυλόφουρνο και στον φούρνο της κουζίνας... Δυο συνταγές διαφορετικές... Το χοιρινό στον ξυλόφουρνο μπήκε σε μια μεγάλη γάστρα στρωμένη εσωτερικά από φύλλα λεμονιάς, πασπαλίστηκε με αλατοπίπερο, σκορδάκι και μυρωδικά από τον κήπο (δεντρολίβανο, θυμάρι και φασκόμηλο), ενώ το χοιρινό στο φούρνο αλατοπιπερώθηκε, αλοίφτηκε με μια μαρινάδα μουστάρδας, σκόρδου, μελιού και ρίγανης και κρύφτηκε στη λαδόκολλα για 2,5 περίπου ώρες...
Φυσικά υπήρξε συνοδεία από πατάτες φούρνου που ψήθηκαν ξεχωριστά, Μαλακό τυρί Μαστέλο® που παράγεται  αποκλειστικά από τον Κωνσταντίνο Τουμάζο (γαλακτοκομικό προϊόν Χίου-www.mastelo.gr), σαλάτες λάχανο-καρότο και χωριάτικη αλλά και extra φαγητά που μας έφεραν: μανιταρόπιτα, τυρόπιτας και ρολού κιμά με γέμιση πιπεριάς.





















Το γλυκό κρασάκι ήταν το απεριτίφ που σερβίραμε (εκτός από την παραδοσιακή ρακί)!! 
Δεν σας είχα πει πως θα το έφτιαχνα? Ήταν πολύ πολύ ωραίο γευστικά, χρησιμοποίησα από ποτά κρασί Μαυροδάφνη και κονιάκ. 
Το σέρβιρα με μια φέτα πορτοκάλι, έναν αστεροειδή γλυκάνισο και ένα ξυλάκι κανέλας...





















Από γλυκάκια προτιμήσαμε διάφορα γλυκά του κουταλιού (περγαμόντο, συκαλάκι, κυδώνι, σταφύλι, φυστίκι) μαζί με γιαούρτι.
Επιπλέον είχα φτιάξει σφολιατάκια με γέμιση καραμελωμένου μήλου και κανέλας, τα οποία στο σερβίρισμα πασπάλιζα με ζάχαρη άχνη... (μου άνοιξαν βέβαια λίγο, σαν πεϊνιρλί μοιάζουν, αλλά από γεύση ήταν αρκετά νόστιμα)





















Έλαβα πανέμορφες καρτούλες και δωράκια... Ευχαριστώ πολύ πολύ τα κορίτσια..
Τη Χουανίτα...
















Το Ελενάκι...
















Τις κοπέλες που κληρώθηκα στο happy mail Greece που συμμετείχα...
1. Τη Μαρία





















2. Τη Μαρία





















3. Την Αθανασία





















4. Την Έλενα από Αγγλία
















Αλλά και όλες τις κοπέλες που μου έστειλαν ευχές με κάθε τρόπο/μέσο. Ήταν ευχάριστη έκπληξη για μένα.

Καλή εβδομάδα να έχουμε!

81 σχόλια:

  1. Λιτο και πανεμορφο το τραπεζι! Κ το χοιρινο πρεπει να ηταν πεντανοστιμο κ με τις δυο συνταγες!

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ευχαριστώ πολύ Ευούλα μου!! ήταν και τα δυο κόλαση αντικειμενικά! :) φιλάκια, καλή εβδομάδα και συ να έχεις!

      Διαγραφή
  2. φύλλα λεμονιάς στον ξυλόφουρνο? φα-ντα-στι-κο!
    επίσης η μαρινάδα στην άλλη συνταγή και η 2,5 ώρες νομίζω κάνουν τη διαφορά...
    από τα γλυκά κουταλιού ψηφίζω περγαμόντο, είναι απλά θεϊκό...
    το σφολιατάκια σου άνοιξαν λίγο γιατί έβαλες πολύ γέμιση, ίσως στρογγυλά να ήταν πιο καλά, αλλά οκ σαν πεϊνειρλί μήλου είναι, δεν είναι καθόλου άσχημα
    επίσης beloved idea το γλυκό απεριτίφ με τον αστεροειδή μέσα, πολύ φίνο!
    σούπερ όλα, και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγήκαν πολύ ζουμερά, δε φαντάζεσαι!!! και μένα το περγαμόντο είναι το αγαπημένο μου. όσο για τα πεινιρλί ελπίζω την επόμενη φορά να μου πετύχουν βάση των οδηγιών σου!! ευχαριστώ!! :) να το φτιάξεις το απεριτίφ, είναι πολύ εύγευστο! :)

      Διαγραφή
  3. καλημερα Εβονιτακι μου!
    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ειλικρινα ειναι ολα τους πανεμορφα!
    και του χρονου με υγεια!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου!!! Καλή εβδομάδα!! :) Ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Αχ πόσο μου αρέσει να βλέπω στρωμένα τραπέζια, καρτούλες και δωράκια.Με γύρισες λίγο πίσω.... μια τζούρα χριστουγέννων!!! Καλή εβδομάδα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν όντως μια τζουρίτσα!! :) Ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα Κάλη μου! :)

      Διαγραφή
  5. Όλα υπέροχα και του χρόνου με υγεία!!
    Το ποτό και πάλι με έκανε να "κολλήσω"!! Φιλιά πολλά και καλημέρες!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! ναι, είναι κόλλημα!!! χε χε,, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Όλοι λέμε για το πόσο φάγαμε αλλά παρόλο που δεν έχεις αντίστοιχες φωτογραφίες οι περιγραφές σου για τα φαγητά που φτιάξατε με έκαναν να μου τρέχουν τα σάλια!!! Τι όμορφος ο στολισμός του τραπεζιού σας! Καλή χρονιά!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβγαλα μια και μοναδική με φαγητό και αυτή ήταν πριν μπουν όλα όλα στο τραπέζι. Πιο πολλές έβγαλα με το ωμό χοιρινό, αλλά από θέμα αισθητικής δεν ήθελα να τις αναρτήσω, χε χε..Ήταν όλα όμως πολύ ωραία, πέτυχαν! Ευχαριστώ πολύ πολύ Kathy μου!! Καλή χρονιά!! :)

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Εύη μου...Ολα καλά; χαθήκαμε :) μια όμορφη χρονιά με υγεία και αγάπη σου εύχομαι..πολυ όμορφα όλα όσα μας έδειξες..να χαρεις τα όμορφα δωράκια σου..οι εκπλήξεις μου αρέσουν και μένα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Δελφινάκι!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! ήταν ευχάριστες εκπλήξεις! :)

      Διαγραφή
  8. Καλη χρονιά και του χρόνου με υγεία να φτιάξεις άλλα τόσα υπέροχα πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί ήθελα και μπήκα εδώ μέσα? Μου άνοιξες την όρεξη, κοπελιά!!!
    Φαγητά, γλυκά, ποτά!!! (Πωπω! Και αργεί να σχολάσει και ο Γιάννης!!!!)
    ;-) χαχαχα!!!
    Και του χρόνου, κούκλα μου!! Υγεία και γέλιο στις ζωές σας!!!
    Τα δωράκια σου είναι το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!!
    Να τα χαρείς, Εvonita-κι μου!!!
    (Αυτό το... "Χουανίτα", πλάκα έχει!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χουανίτα μου!!!! Πίστεψέ με, δεν είχα κατά νου να σε βασανίσω!!! χεχε.. Και πάλι σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!!! για το δωράκι σου, τις ευχές σου, τα μηνύματά σου, όλα!!! καλή εβδομάδα!!! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Και του χρόνου Εύη μου να περάσεις όμορφα τις γιορτές και να λάβεις πάλι δωράκια!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου να είσαι καλά!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  11. παρόλο που εφαγα του σκασμού ,με οσα ειπες θελω να πεσω με τα μουτρα στα ταψιά σας! τελεια η διακόσμησή σου ,μ'αρεσουν τα απλά !
    καλημέρα ,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, αχ Νάσια μου, τι να λέω κι εγώ με όλα αυτά που φτιάχνεις καθημερινά και μας κολάζεις!!! ευχαριστώ πολύ πολύ!! καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά Εύη μου με υγεία, αγάπη και χαμόγελα!!!
    Η διακόσμηση του γιορτινού τραπεζιού σας , πολύ όμορφη και τα φαγητά ακούγονται υπέροχα, αλλά εγώ θα έπινα με πολλή ευχαρίστηση το καρυκευμένο ποτό!!!!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά Αρετή!!! σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  13. Καλη χρονια. Καλα τα πιο ομορφα πενιρλι που εχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Εύη με υγεία, ευτυχία και δημιουργία! Όλα είναι υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και την όμορφη καρτούλα!! :)

      Διαγραφή
  15. Τι καλούδια είναι αυτά που βλέπω... πολύ ωραιο το κερί με τα καρύδια στην μέση του τραπεζιού!
    Καλή εβδομαδα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ beauty!!!! που να τα βλεπες και όλα όλα!!! κόλαση!! χε χε.. καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Λοιπόν θα προτιμήσω το χοιρινό στο φούρνο ελέω της σούπερ μαρινάδας σου (γενικά λατρεύω το συνδυασμό μελιού με μουστάρδα) και βέβαια τα σφολιατάκια με καραμελωμένο μήλο γιατί τα είδα νόστιμα και αφράτα! Αυτά για αρχή! Ααααα και μια κανάτα ρακι σε παρακαλώ! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι λαχταράς περισσότερο Μάκη, χατίρια δε χαλάμε!! χαχα.. :) κανάτα ρακί??? ε εσύ μας ξεπέρασες!!!! χαχχα..

      Διαγραφή
    2. Πίνω βρε! Με καλή παρέα και καλό φαί πίνω!

      Διαγραφή
    3. άντε και άμα ρθείς από τα μέρη μας θα σε πάμε για ρακοκατάνυξη!

      Διαγραφή
  17. Εμείς κάνουμε χοιρινό κοτσι με μέλι και μουστάρδα! Οπότε καταλαβαίνεις ξέρω την νοστιμιά που περιγράφεις! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κότσια ήταν και τα δικά μας!! άρα καταλαβαινόμαστε απόλυτα μπορώ να πω!!!! μιαμ μιαμ!! χε χε.. καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  18. Τι ομορφιές βρήκα εδώ,γεύσεις αρώματα και χρώματα!!!!!!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!
    Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο.. :) καλώς βρεθήκαμε! καλή χρονιά και συ να έχεις Ρένα με υγεία! :)

      Διαγραφή
  19. Καλή εβδομάδα, Εύη μου!
    Τι μου έκανες!! Μου τρέχουν τα σάλια στο πληκτρολόγιο, χαχα!!
    Όλα υπέροχα!
    Να χαρείς και τα όμορφα δώρα των κοριτσιών. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Έλλη!!!! :) ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Τι αριστοκρατικός ο στολισμός σου Ευάκι μου! Υπέροχο το λιτό λευκό!
    Φινέτσα παντού!
    Και του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful post!!!
    Have a good week!! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Χρονιά μας Εύη μου! Με υγεία! Ο στολισμός σου μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Pinelia μου!!! Υγεία πάνω απ'όλα!! σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  23. Τέλεια όλα...και του χρόνου με υγεία!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαράκι, ευχαριστώ πολύ!! Καλή εβδομάδα και συ να έχεις, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  24. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε διάβασα το μεσημέρι από το κινητό, αλλά τώρα μπήκα να τα θαυμάσω καλύτερα.
    Βρε τι τυχερός είναι αυτός που θα σε πάρει!
    Και τα δωράκια πολύ όμορφα!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για έλα από δω να του το πεις!! χαχα.. Ευχαριστώ πολύ Ντεμούλα μου!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  26. Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία ,χαρά και δημιουργικότητα. Το κρασάκι φαίνεται γευστικότατο!!!! Πάντα γερή να είσαι και τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κατερινάκι!!! Ναι, βγήκε πολύ καλό!!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! :)

      Διαγραφή
  27. το τραπέζι σας το βρίσκω στολισμένο ΑΨΟΓΑ!Απλό,λιτο,φυσικό,πανέμορφο!!!Δεν μπορώ τα τραπέζια που έχουν επάνω την Άρτα και τα Γιάννενα....
    Σου εύχομαι όλο το 2014 να παίρνεις και να δίνεις δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια.. :) Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  28. Καλή χρονιά σου εύχομαι! Χάρηκα πολύ που σε βρήκα! Υπέροχα όλα σου! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ειρήνη! :) Καλώς βρεθήκαμε! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  29. Ευη ολα λιτα και καλογουστα πολυ μπραβο σας μου αρεσε πολυ το τραπεζι ...και το δενδρολιβανο , φιλια και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφα περάσατε Ευούλα μου!!Καί τού χρόνου!!!Λατρεύω τό τυρί Μαστέλο!!!Δέν υπάρχει!!!Τέλειο!!!Καλή καί χαρούμενη χρονιά σού εύχομαι κουκλίτσα μου!!Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντιμούλα μου ναι, ήταν πολύ όμορφα!!! Αχ ναι, είναι πολύ νόστιμο!!! :) Ευχαριστώ πολύ πολύ, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Και του χρονου με υγεια!!!!!!Ειναι ολα πολυ ομορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και του χρόνου, Εύη !! Πανέμορφα αριστοκρατικός ο στολισμός του γιορτινού τραπεζιού !! Καλή και χαρούμενη χρονιά να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) Καλή χρονιά με υγεία!! :) φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  33. Και του χρονου κοριτσακι μου,να περασετε ακομα καλυτερα!!!Τα φαγητα-γλυκα-ποτα πρεπει να ηταν πολυ ωραια!!Να χαρεις και τα δωρακια σου!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) ήταν πολύ ωραία, ναι!! :) ευχαριστώ!!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  34. Και του χρόνου Εύη, υπέροχα όλα, μπράβο σου!!!
    Φιλιά!!!
    http://syntageskardias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλή χρόνιά με υγεία και χαρά!!Πόλυ καλόγουστο το στρώσιμο του τραπέζιού!
    Τα δωράκια που έλαβες πολύ γλυκά! Δεν σου φτίαχνουν την διάθεση αυτές οι μικρές, αλλά πολύ όμορφες εκπλήξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαράκι!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Ναι, πραγματικά είναι πολύ όμορφες αυτές οι εκπλήξεις!! :)

      Διαγραφή
  36. καλό σαβ/κο.. και τι όμορφα όλα.. παντα καλά να περνατε!!!!! ωραίες κι οι κάρτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχα όλα και οι καρτούλες! Και του χρόνου με υγεία κοριτσάκι μου! Φιλιά πολλά :) και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  38. Ευάκι μου σε περιμένει βραβείο στο μπλογκ μου :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστεάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Έρχομαι!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Σε έχασα Εβονιτάκι μου γλυκό αλλά δεν σε ξέχασα,πέρνα μια βόλτα να πιούμε καφέ και να παίξουμε κούκλες!!!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ δίκιο έχεις Μιραντούλα μου, μπαίνω κι εγώ ελάχιστα!! Θα έρθω όμως εννοείται!!! το καλύτερό μου!!! χε χε.. φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  40. Πω πω βρε Εύη μου, χαθήκαμε! Έχεις βραβειάκι! Αν θέλεις πέρνα από το blog μου!
    http://www.syllegw-stigmes.gr/2014/01/tag-11-11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι ρε γμτ! εγώ φταίω που μπαίνω ελάχιστα όπως έγραφα και στη Μιράντα... Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...